♡ TILLBAKA ♡

Hej allihopa!
 
Nu var det verkligen ett väldans bra tag sedan jag uppdaterade mig här! 
Senaste inlägget var ju för tusan 2 Augusti 2014, och ja jag tjuvkollade...
ANDRA AUGUSTI TVÅTUSENFJORTON?!?- Det är 717 dagar sedan, herrejäklar..
 
Ja men vad har hänt sedan det då... Hmm.. Jo jag har :
* Både kommit in och ut ett förhållande
Japp... finns inte så mycket mer att säga om det, haha x)
* Tagit studenten den 3 Juni 2016
Vilket var en av de bästa dagarna i mitt liv!
* ..... Vilket också innbar att jag var på bal
Och fick känna mig sojm en prinsessa för en dag 
* Bytt jobb, jobbar just nu på en restaurangkedja som heter Harrys i Kungsbacka
Jobbar då som servitris och trivs som fisken i vattnet 
* Har gått ner drygt 13 kilo 
Herrejävlar vilken resa det har varit.. Hade ett uppehåll i drygt 1,5 månad men nu är jag på det igen och motovationen är starkare än någonsin! NU KÖR VI!
 
____________ 
 
Jaa mer än så har faktiskt inte hänt i mitt händelserika liv, haha !!
Tänkte som sagt att jag skulle ta tillbaka bloggen lite smått. Om det uppskattas såklart.
Kommer inte ha något speciellt tema eller några speciella inlägg utan mer bara att ha för att skriva av mej och för att folk ska se att jag lever, hehe.Men som sagt har det mest för min egen skull(!!).
Kollade tillbaka på mina inlägg jag har gjort och det är just det som jag tycker är kul, att man kan se vart jag var då och vart jag är nu. Både fysikt och psykiskt.
 
 Hoppas att ni vill fortsätta följa min "resa" i mitt liv och är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om så va inte rädda att skriva en kommentar , anonym går helt lysnade, eller släng iväg ett medelande till mej!
 
Finns på följande medier:
Instagram: Mewliz
Kik: Mewliz
Facebook: My Hylkén
 
Ha det fint,
Kramis 

Kommentarer
Postat av: Skönheten och odjuret

En fågel viskade i mitt öra att en viss person var otrogen under förhållandet och är just nu tillsammans med personen i fråga. / Skönheten och odjuret

2016-07-24 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0