♡ Gekås & familjemys ♡

Tjena hoppsan alla glada människor!
 
Idag har jag och min familj haft en sådanhär riktig familjedag!
 
Började dagen med att vakna - no shit - och sen åkte jag och min syster och besiktade hennes bil och tro det eller ej så blev den godkänd. Måste varit för att vi är så himla "hipe" på bilar att han tyckte synd om oss.. Hehe ne men skämt och sido! :D
Efter det så åkte vi hem till henne och käkade lite lunch och jag pusslade tillsammans med katten.. |
Hon var med så eget lilla vis, hehe!                                                                                                 V
 
Sen bestämde vi oss för att åka till Gekås på en liten spontantripp.
Så vi åkte och hämtade min mamma och lillasyster och sen bar
vi av MOT GEKÅÅÅS!!!
 
 
 
Och väl inne på Gekås så plockar man ju på sig lite saker och jag är ju inget undantag men sjukt nog så blev detta mitt billigaste besök någonsin , som jag minns iaf,, hmm..
Lite smink, rakprudukter, ett skärp, papperskorg.. ja ni ser ju bilderna *facepalm*
Blev jätte nöjd iaf, behövliga saker!
 
 
 
 
 
Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, har varit en lång dag och imorgon ska jag jobba 11.30-22.00 så behöver alla sömn-timmar jag kan skramla ihop.. Dock så har jag vänt på dygnet så somnar inte förrän klockan är tidigast 02.00 och det suger, riktigt mycket! Vill också kunna gå och lägga mig klockan tio och somna då och sen gå upp vid 8-9 på morgonen och ha hela dagen framför sig. MEN NÄ istället så vaknar jag typ 13.00 och har sovit bort hela dagen när jag är ledig.. HaHa :( Får ta och skärpa mig!!
 
 
Bjussar på en liten #Selfie som jag tog
i bilen innan idag påväg till Gekås
 
Finns på följande medier:
Instagram: Mewliz
Kik: Mewliz
Facebook: My Hylkén
 
Ha det fint,
Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0