Içmeler - Turkiet 2014

 
 
Fick en förfrågan om jag kunde blogga under tiden jag var i Turkiet, och som mitt var blev så valde jag att inte göra det pga 2 huvudanledningar.
1. Känner inte att jag har någon motivation att blogga.
2. Jag är på semester för att koppla av. Alltså inte behöva tänka på att behöva uppdatera mig om vad som händer- i text.

SÅ!!..
För att gottgöra att jag inte skrivit något på ett tag samt under resan så lägger jag upp en bildbomb.
 
L E T ' S  G O !
 

I
I
v
 
 
 
Vi började det hela med att åka till flygplatsen.
Sedan åt vi middag där eftersom maten på flyget smakar kofta, haha.
Vi fick åka flyg till Dalaman och sedan buss till Içmeler.
 Flyget tog 3,5 timme och bussresa 2,5 timme om jag inte minns helt fel.
 
 
 
 
_________________________________________________________
 
 
Vi kom till hotellet mitt i natten så det var bara att lägga sig direkt.
Men skönt att ha en dag till godo!
 
 
_________________________________________________________
  
Vi hade kanske inte världens bästa utsikt men vi hade en bottenlägenhet,
helt kanon! 
 
 
 
_________________________________________________________
 
 Utsikt från lobbyn till poolen.
 
 
_________________________________________________________
 

Bild från en av kvällarna.
 
 
_________________________________________________________
 
Vi fick en liten "drink" en av dagrna vi låg vid poolen.
jordgubbsmak med krossat is - skulle jag tro! (ingen sprit i alla fall, haha)
 
_________________________________________________________
 
Utsikt från lägenheten.
 
 
________________________________________________________
 
Jag har ju som sagt haft katastof med mitt hår.
 platainablont - rött - mörk brunt - ljusbrunt - ??? - och nu till sist fick jag äntligen det som jag ville ha det!
ljus, ljus brunt med blonda slingor.
Frisören la i blekningen som slingor ch det blev perfekt!
 
_________________________________________________________
 
Är man på semester så är man!
Jordgubbsmilkshake med jordgubbssås och grädde - mums!
 
 
_________________________________________________________
 

En glad selfie!
(brun eller??)
 
_________________________________________________________
 
Bild på naglarna.
Vi var på ett vattenland.
Enda bilden jag fick, haha. 
 
_________________________________________________________
 

Sista middagen blev en Turkisk Shish Kebab.
Sallad, lamm, kyckling,stekt potatis och pitabröd - MUMS!
 
_________________________________________________________
 
Slutligen hade jag ju bestämt mig att jag skulle tatuera mig. 
Jag skulle egentligen "bara" göra ett Hello Kitty huvud vid - vad säger man .. - troskanten??
Men slutade ju med något myyyycket större!
 
Hade sett denna tatueringen för 3-4 år sen och blev kär direkt!!
Hade sagt till mamma att dagen då jag fyller 18 ska jag tatuera in den.
MEN det blev något tidigare, haha.
Är otroligt nöjd och smärtan va mildare än vad jag trodde!
Låg helt stilla även när det kändes som jag skulle svimma av smärta.
"You are a strong girl"
Fick jag höra under tiden, just precis vad jag kände mej som!
 
 
Hade till och med en glad min !
 
 
Konturerna och den svarta skuggningen klar..
 
 
Ifyllning av färg...
 
 
F Ä R D I G T ! 
 
 
_________________________________________________________
 
Sedan var det hemresan kvar.
Samma resa fast balkänges..
 
Vi kom hem vid 04.30 6/6 så det var raka vägen i sängen!
 
 
 
 
 
Sådärja!,
Där har ni min resa i bilder samt lite text.
Köpte lite saker också men inget som jag anser är intresant, haha - om ni vill se bilder på detta så kommentera.
 
 
HOPPAS NI GILLADE INLÄGGET SÅ HÖRS VI!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0