DÅLIG UPPDATERING

jajaja jag vet att jag har varit en riktigt snigel på att uppdatera och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det. Tiden räcker helt enkelt inte till..

För att gå långt tillbaka så var jag ju i Trelleborg förra helgen, sov hos Sandra och vi träffade en massa människor plus att det var marknad och en massa karuseller som vi åkte, riktigt skoj!
Kom hem på söndagen vid sex-tiden (tror jag). Åt, duschade och sedan somnade jag gott i min säng. "Skolveckan" tillbringade jag i varm-köket. Vi gjorde pannbiffar, brunsås, potatis, skar en massa grönsaker osv. Var helt okej faktiskt ! :)

Nästa vecka:
På måndag är jag ledig och på tisdag och onsdag ska vi inte vara i restaurangen, som vi vanligtvis är på tis&-onsdagar. Eftersom vi gör så mycket timmar i köket ska vi ha en massa lekar och så vidare. Och vi är som sagt lediga på Måndag, riktigt skönt om ni frågar mig!

Idag ska jag damsuga lägenheten och städa mitt rum, sedan ska jag vidare till stan och köpa den nya Miss Manga mascaran samt avokado, är så jävla sugen på det xD

Ni får ha det så bra så hörs vi ! :D

länk till L'Oréal MissManga mascaran: 
http://www.loreal-paris.se/MissManga.aspx?gclid=CP_gvbHpu7kCFYd3cAodWxgA_Q

(BILD HUR DEN FUNGERAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0