Bakat / Om dagen

Idag har jag bakat brownie. När mamma stack på föräldramöte satte jag igång och bakade! Resultatet blev att jag ska ha en "tunnare" form nästa gång eftersom den blev som en KLADDkaka - lika god för det :D
Gjorde också en choklad-kräm till!

I skolan skulle vi ha redovisning av arbetarna vi har jobbat med. Kan ju säga att jag bröt ihop 4 gånger av panik -grät- under mindre än 10 minuter. Så nu kommer jag väll klassas som "Klassens Lipfia" , eller något..
Jag tycker som sagt att det är jätte jätte jobbigt att redovisa muntligt, oavsett om jag kan det utantill.. 
Jag säger att jag inte är nervös, men varje gång så ljuger jag för mig själv med hopp om att just DENNA gången ska jag slippa tårarna och bara ha ett leende på läpparna. Så om det finns fler så sitter i denna sitsen så vet jag verkligen hur det känns..♡

(Bjuder även på två bilder från imorse)
Ha det bäst, puss!



Kommentarer
Postat av: ADHD-skalle

Herregud vad du är fin när du ler!

Svar: Ååh, tack söta du ! ♡
My Hylkén

2013-09-20 @ 22:10:43
URL: http://mylifeasmysan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0