R.I.P Mimmi

Idag har jag varit väldigt deppig vilket dom i min klass nog har märkt av. Jag har inte vetat vad som var fel men har känt att det inte har varit en bra dag. 
Och när jag kom hem möts jag av ett besked jag verkligen inte hade väntat mig..
"Mimmi är i himlen".
Jag brast ut i gråt i över 1 timme innan jag somnade av tårar. Gick ut och sprang 2,5 km för att komma på andra tankar.
Anledningen till varför min prinsessa fick somna in är oklart men veterinären sa tydligt och klart att hon var väldigt sjukt, vilket vi hade märkt. Hon var uttorkad och hennes blodådror hade dragit ihop sig..

Jag förstår nu att hon har lidit och det känns hemskt. Önskar det fanns något vi kunde göra.

Mimmi, jag vet att moster kommer ta hand om dej nu. 
Älskar dig.

11/10-13 ♡ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0