Tjejkväll

Hemma från en fantastiskt kväll hos Ellinor med Astrid och Paulina. Har haft riktigt roligt!
Vi kom dit, åt god mat, sen åt vi kladdkaka och sen en massa snacks. Under "måltiderna" pratade vi en jäkla massa om allt möjligt! Sedan spelade vi kubb och vi vann (jag och Paulina)! efter sisådär 3 omgångar.. Och för er som undrar varför jag och Paulina ligger på golvet på en av bilder, så blev så jag så trött på att förlora på sing star att jag la mig ner! Att jag är den enda av oss som sjunger och ändå förlorade jag varenda j*vla gång! Haha, men som Ellinor sa "här vinner de som sjunger dåligt", så får väl lita på henne ;)

Nu är jag hemma och klockan är ställd på 9.00. Ska upp och duscha innan mamma kommer och då ska vi städa och plocka ihop det sista i lägenheten. Att det äntligen är dags, stunden jag har väntat på i över 8,5 år!
- flytta tillbaka där jag kommer ifrån!
Att fått höra "haha så fult du pratar", eller "lär dig prata skånska!". Har verkligen tärt på mig. Men nu ska jag tillbaka till min original dialekt, så ajöss med skånskan, för evigt :D !

God natt alla söta så lägger jag upp en massa bilder och säkert inlägg imorgon, kram kram !


Kommentarer
Postat av: Marie T

Ha det nu så gött imon sis <3

Svar: Det ska jag, verkligen :D <3
My Hylkén

2013-06-23 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0