Kungsbacka!

Dagen idag:
Mamma kom hem vid halv tio, vi packade ihop det sista. Flyttgubbarna ringde och sa att dom var där om en halv timme. När dom väl kom började dom bära ner allting. Och allteftersom rummet blev tumma, dammsög och skura vi golven.
Kilarna stannade kvar mesans vi bestämde oss för att köra. Vi sa hej då och dom skulle höra av sig imorgon när de kommer de grejerna.
Efter massa om och men hur vi skulle ha katterna i bilen åkte vi iväg. Vi kom väll ca: fem minuter innan vi känner att det luktar bajs i bilen. Och vi inser att Charlie har bajsat i buren. Fastän att vi hade satt fram kattlådan i bilen. Sen efter att vi åkt ut på motorvägen och jag har Charlie i mitt knä, så kissar hon ner mina byxor.. Efter att ha bytt byxor samt tvättat mig med vatten åker vi kanske 5 meter och då bajsar den andra katten i buren och vi får stanna igen. Sedan får de båda sitta i sina burar resten av resan upp.
Jag har sönder rivna armar men jag överlevde och jag är tacksam för det!
Vi lämnade katterna i den nya lägenheten och låste in dom på toaletten så att allting för dom inte ska bli nytt.
Imorgon ska vi åka och handla och sen ska vi hem och bära in lådorna(osv), eftersom dom kommer imorgon.
Nu ska jag hem till Ninna (vi ska sova där i natt). Lägger upp ett nytt inlägg imorgon.
KRAM KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0