HERE WE GO AGAIN GUYS!

Halloj allihop!
Tänkte köra igång en blogg igen. Som ni ser så använde jag den innan och har inte använt den på över ett å nu.. Haha!
Som jag såg ut...! xD

Tänkte mest hålla alla uppdaterade om hur jag kommer leva efter jag flyttat.
Ja som sagt jag ska flytta till Kungsbacka, som ligger i Halland, den 24 juni 2013 - 2 dagar kvar :D
Och tänkte då skriva lite till/för de som inte kommer hålla kontakten med mig men ändå vill veta att jag lever ;)

Så kan ju börja redan nu med att berätta att alla lådor är packade förutom en i köket och ja.. det va nog bara den :o
Allt går bra med förberedelserna och jag är säker på att allt kommer gå kanon!
"Flyttsläptet" (lastbilen) kommer på måndag eftermiddag och vi får sakerna på tisdag så sover hos min syster under natten till tisdagen. Mys mys!

kommentera om det är något ni vill jag ska blogga om eller vlogga om (videoblogga om) :)

Ni får ha det bäst så skriver jag snart igen, jag lovar!
Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0