Frågestund?

Hejsan alla landkrabbor! :D
Som alla andra dagar de senaste veckorna har jag legat i soffan och bara väntat på att dagarna ska passera. Men idag hände det ofattbara.
Jag reste mig från soffan :O kan ni förstå det, haha!
Mamma och jag åkte till moster för att checka hur hon mådde och säga "vi ses snart igen". Hennes grav är riktigt fin nu, vita stenar (o ja ni ser ju själva på bilden).
Mamma är just nu inne och handlar fika på entré, kokosboll till mig, mums!

Tänkte snart lägga upp ett inlägg om frågestund så va beredda med frågor ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin grav, min mormors grav är helt förstörd pga odrägliga tonåringar som inte kan visa respekt!:/

Svar: jag gillar den också, skarpt! så synd.. sånt är hemskt ://
My Hylkén

2013-06-22 @ 13:24:41
URL: http://elinos.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0