Träffat en saknad vän

Idag ställde jag klockan på halv nio för att vara barnvakt vid halv tio åt min syster-son. Emma kom till mig vid tio och vi passade han tillsammans. Jag ljuger inte om vi har träffats på över 9 månader :((
Sedan när han åkte hem gick jag och Emma till stan för att äta Kina-mat med hennes mamma, riktigt gott!

Mamma kommer hem vid fem och tills dess ska jag sätta mig framför tv och "gamea" Indiana Jones lego på PS2, hihi!
Ha en skön kväll så syns och hörs vi!

Glöm inte att kommentera om det något speciellt ni vill att jag ska lägga upp!
Ps. Ni kan vara anonyma i kommentarerna :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: anomym

gör en chubby bunny chellenge (stav)

2013-07-01 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0