Perfekt dag!

Mamma väckte mig vid elva och frågade om jag ville följa med till hennes väninna och äta lunch. Jag gick och duschade och bestämde mig för att deras lunch skulle bli min frukost, haha :)
Så där åt jag mackor , risifrutti, drack te och MER, mums!

Sedan åkte vi till kungsmässan för att jag verkligen behövde ett skal och skärmskydd till min mobil. Efter många letande så gick vi in på Rocks och där hittade jag dröm-skalet ! Åååh, jag blev helt kär i det och med extrapris så var det mitt ! :'D
Sedan gick vi in på Claes Ohlsson för att jag skulle leta efter skärmskydd och bland det första jag ser när vi kommer in är en rosa dammsugare :O! Billigt pris på den så vi slog till och köpte den!
Och såklart med skärmskydd till mig ;)

Varit en helt perfekt dag och nu väntar en mumsig muffins på mig, så puss på er och hoppas att ni mår bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0