Cupcakes!

Hejsan allihopa ! Kan ju börja med att säga förlåt för att jag inte bloggade igår, hade helt enkelt ingen lust..

Idag har har varit en duktig tjej och damsugat hela lägenheten plus torkat av överallt. *klapp på axeln*

Efter jag var klar såg jag syn på att jag hade kvar ett paket som jag fick på min födelsedag från TIGER som heter "cupcakes". Som då innehåller "allt" man behöver för att göra cupcakes.
( sämsta förklaringen någonsin, men skit samma ! )
Så jag bakade dom, det tog faktiskt mindre än en timme från att jag öppnade paketet tills att jag satte in dom i kylen :)
•resultat: se bild•

Under tiden dom var i ugnen lekte jag lite mer mina naglar, hehe.
Hello Kitty & Froggy!
•resultat:se bild•
( det står XOXO på tummen, för er som inte ser det )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag tycker du ska skiva om utseende och vikt för jag är lite mullig själv gråter varje kväll över det och mår sjukt dåligt & att utseende inte är allt för FUCKING killar!

2: falska vänner & de som har förändrats under tiden man trodde man va vänner

2013-07-30 @ 09:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0