Nyinköpt!

Jag och mamma åkte till seconhand affärer idag och där hittade jag jag ett par leopardstövlar och en leopardtröja. Tröjan är som en poncho fast kortare som en vanlig tröja, har luva och fickor. Riktigt fin :D två leopard saker på en dag *kaboom* ;D

Sedan åkte vi till ÖB, och precis när vi kommer in så fanns det Hello Kitty toalettpapper, det doftar rosor ♡_♡
Kommer bli perfekt prydnad, haha skrattar lika mycket som du som läser detta just nu. "Toalettpapper som prydnad"- normal tjej här yao!

Sen kunde man välja tre sminkprodukter. Så jag valde ett rosa "läppstift", en concealer och nagellack som stärker. Allt detta för endast 69 kronor :O klipp!
Sen hittade jag en mascara för 29 kronor så tänkte testa om den var okej, och det var den! Så den ska jag köpa fler gånger ;)

Sedan åkte vi till Jysk och där hittade jag ett nattduksbord till mig.

Bild på mitt skrivbord också, bara knopparna kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0