Kvälls-roman?

Tja bloggen. Hade bara tänkt att berätta att jag inte kan sova. Klockan börjar närma sig två-slaget och jag är vaken, great..

Om jag har problem att somna när det är -så kallat- sommarlov hur fasen kommer det bli natten till måndag?! D:}
Och resten av skolåret..
Förtvivlad.

Ja som sagt, jag börjar skolan på måndag.
"Gymnasiet"
Det låter så stort!
Men ändå kommer jag börja som minst....... Ja........ Lite mer punkter...... ;D

>.>' ..

Jag har köpt allt som behövs köpas i skolgrejer and stuff! Jag är ju förberedd "kroppsligt" men fan inte psykiskt ! Herrej*vlar va' nervös jag är :((

Är det då man ska stå mot en vägg, med mobilen i högsta hugg och spela candy crush för att se ut att man är "upptagen/populär/jag-har-massa-vänner" ? 0.o

MEN INTE FÖR MIN DEL!
Jag har beslutat mig för att vara en öppen människa, le och prata med alla. Utan att se eller vara helt invalid..
"Ett stort lycka till My!!"

I'm soooo fucked :[

_____

Detta inlägget blev ungefär de ""fraser"" som vloggare använder, eftersom jag tycker att det är kul att skriva med en viss humor så blev det såhär ^_^

Hope you like it!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill bara önska dig lycka till imorgon. Skulle du kunna göra ett inlägg om hur första dagen var? Hade varit kul att läsa!

2013-08-18 @ 23:17:34
Postat av: Marie T

Håller helt med... hur var skolan, lärarna, klasskamraterna m.m ???

2013-08-19 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0