20 saker ni inte visste om mig

1. Jag får panik om mina fötter rör varandra när jag ska sova

2. När jag är ensam hemma går jag oftast runt och pratar med mig själv

3. Jag är en ensamvarg

4. Jag älskar att fotografera

5. Jag kan inte ta hand om blommor, de bara dör

6. Jag har över 10 parfymer och kan inte bestämma mig för en av dom

7. Jag älskar mjukisbyxor

8. Jag vill färga mitt hår ljusrosa

9. Jag är egentligen blyg, men visar inte det

10. jag gillar att va ensam men ibland säger jag det bara för att jag inte vill ha folk omkring mig

11. Jag har alltid rak rygg

12. Jag är sjukt stolt över min läggning

13. Jag älskar att ha målade naglar

14. Jag gillar att vara osminkad men trivs inte med det

15. Jag har, i stort sätt, redan planerat min framtid

16. Jag har lätt för att bli kär

17. Jag älskar att åka flygplan

18. Jag älskar att gå med högklackade skor

19. Jag skulle kunna leva på att äta sallader resten av mitt liv

20. Jag älskar rosa och Hello Kitty


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för läggning då? :)

Svar: jag är bisexuell :)
My Hylkén

2013-08-11 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0